- importsource = "1537260x-2004-01.txt"
- Artículo:
The Effects of Cognitive Style on Research Supervision: A Study of Student-Supervisor Dyads in Management Education
- Autor:
Steven J. Armstrong
Christopher W. Allinson
John Hayes
- Página:
41
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
3
- Número:
1
- Periodo:
March 2004
- ISSN:
1537260x
- SrcID:
1537260x-2004-01.txt
- Documento número 536601
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Student Learning Motivation and Psychological Hardiness: Interactive Effects on Students' Reactions to a Management Class
- Autor:
Michael S. Cole
Hubert S. Feild
Stanley G. Harris
- Página:
64
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
3
- Número:
1
- Periodo:
March 2004
- ISSN:
1537260x
- SrcID:
1537260x-2004-01.txt
- Documento número 536602
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Introduction
- Autor:
Allen C. Bluedorn
- Página:
86
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
3
- Número:
1
- Periodo:
March 2004
- ISSN:
1537260x
- SrcID:
1537260x-2004-01.txt
- Documento número 536603
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Suspect MBA Selection Model: The Case Against the Standard Work Experience Requirement
- Autor:
George F. Dreher
Katherine C. Ryan
- Página:
87
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
3
- Número:
1
- Periodo:
March 2004
- ISSN:
1537260x
- SrcID:
1537260x-2004-01.txt
- Documento número 536604
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Gift of Professional Maturity
- Autor:
Arthur G. Bedeian
- Página:
92
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
3
- Número:
1
- Periodo:
March 2004
- ISSN:
1537260x
- SrcID:
1537260x-2004-01.txt
- Documento número 536605
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:23 a. m.
- Enlace directo