- importsource = "1537260x-2004-02.txt"
- Artículo:
Student Assessment Center Performance in the Prediction of Early Career Success
- Autor:
David A. Waldman
Theresa Korbar
- Página:
151
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
3
- Número:
2
- Periodo:
June 2004
- ISSN:
1537260x
- SrcID:
1537260x-2004-02.txt
- Documento número 536613
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Introduction
- Autor:
Allen C. Bluedorn
- Página:
168
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
3
- Número:
2
- Periodo:
June 2004
- ISSN:
1537260x
- SrcID:
1537260x-2004-02.txt
- Documento número 536614
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
James March on Education, Leadership, and Don Quixote: Introduction and Interview
- Autor:
Mie Augier
- Página:
169
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
3
- Número:
2
- Periodo:
June 2004
- ISSN:
1537260x
- SrcID:
1537260x-2004-02.txt
- Documento número 536615
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reinventing Business Schools: The Contribution of Critical Management Education
- Autor:
Christopher Grey
- Página:
178
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
3
- Número:
2
- Periodo:
June 2004
- ISSN:
1537260x
- SrcID:
1537260x-2004-02.txt
- Documento número 536616
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Grades as Money and the Role of the Market Metaphor in Management Education
- Autor:
Joy E. Beatty
- Página:
187
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
3
- Número:
2
- Periodo:
June 2004
- ISSN:
1537260x
- SrcID:
1537260x-2004-02.txt
- Documento número 536617
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:23 a. m.
- Enlace directo