- isn = "00333085"
- Artículo:
Intervention programs for young children with learning problems
- Autor:
Gilbert R. Gredler
- Página:
161
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
34
- Número:
2
- Periodo:
Abril 1997
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1997-02.txt
- Documento número 395373
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Improving the academic success of disadvantaged children: An examination of success for all
- Autor:
Steven M. Ross
Lana J. Smith
Robert E. Slavin
Nancy A. Madden
- Página:
171
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
34
- Número:
2
- Periodo:
Abril 1997
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1997-02.txt
- Documento número 395374
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Development of the Multidimensional School Anger Inventory for Males
- Autor:
Douglas C. Smith
Michael Furlong
Michael Bates
John D. Laughlin
- Página:
1
- Sección:
Evaluation and Assessment
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-01.txt
- Documento número 395375
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Validity of Self-and Parent-Report Scales in Screening Students for Behavioral and Emotional Problem in Elementary School
- Autor:
Nancy Howells Wrobel
David Lachar
- Página:
17
- Sección:
Evaluation and Assessment
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-01.txt
- Documento número 395376
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Curriculum-Based Assessment of Reading Skills: Considerations and Caveats for School Psychologists
- Autor:
Stephen T. Peverly
Kathleen R. Kitzen
- Página:
29
- Sección:
Evaluation and Assessment
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-01.txt
- Documento número 395377
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Enlace directo