1. isn = "00333085"
Se encontraron 131 resultados.
Artículo:

Intervention programs for young children with learning problems

Autor:

Gilbert R. Gredler

Página:

161

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

34

Número:

2

Periodo:

Abril 1997

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1997-02.txt

  • Documento número 395373
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Improving the academic success of disadvantaged children: An examination of success for all

Autor:

Steven M. Ross

Lana J. Smith

Robert E. Slavin

Nancy A. Madden

Página:

171

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

34

Número:

2

Periodo:

Abril 1997

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1997-02.txt

  • Documento número 395374
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Development of the Multidimensional School Anger Inventory for Males

Autor:

Douglas C. Smith

Michael Furlong

Michael Bates

John D. Laughlin

Página:

1

Sección:

Evaluation and Assessment

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

35

Número:

1

Periodo:

Enero 1998

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1998-01.txt

  • Documento número 395375
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Validity of Self-and Parent-Report Scales in Screening Students for Behavioral and Emotional Problem in Elementary School

Autor:

Nancy Howells Wrobel

David Lachar

Página:

17

Sección:

Evaluation and Assessment

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

35

Número:

1

Periodo:

Enero 1998

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1998-01.txt

  • Documento número 395376
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Curriculum-Based Assessment of Reading Skills: Considerations and Caveats for School Psychologists

Autor:

Stephen T. Peverly

Kathleen R. Kitzen

Página:

29

Sección:

Evaluation and Assessment

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

35

Número:

1

Periodo:

Enero 1998

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1998-01.txt

  • Documento número 395377
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Enlace directo