- isn = "10453830"
- Artículo:
The sequential introduction of compliance training components with elementary-aged children in general education classroom settings
- Autor:
Alisha D Ford
D Joe Olmi
Ron P Edwards
Daniel H Tingstrom
- Página:
142
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
verano 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-02.txt
- Documento número 593044
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Social skill training in an integrated preschool program
- Autor:
Hindi M Guglielmo
Georgiana Shick Tryon
- Página:
158
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
verano 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-02.txt
- Documento número 593045
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Assessing the social validity of behavioral interventions: A review of treatment acceptability measures
- Autor:
Cindy A Finn
Ingrid E Sladeczek
- Página:
176
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
verano 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-02.txt
- Documento número 593046
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A multiple-sequence variant of the multiple-baseline design: A strategy for analysis of sequence effects and treatment comparison
- Autor:
George H Noell
Frank M Gresham
- Página:
207
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
verano 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-02.txt
- Documento número 593047
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Sometimes, two swallows do make a summer
- Autor:
Scott R McConnell
- Página:
222
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
verano 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-02.txt
- Documento número 593048
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
- Enlace directo