- isn = "10749039"
- Artículo:
Children's Development from a Cultural–Historical Approach: Children's Activity in Everyday Local Settings as Foundation for Their Development
- Autor:
Mariane Hedegaard
- Página:
64
- Sección:
Articles
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An International Journal
- Volúmen:
16
- Número:
1
- Periodo:
Enero – marzo
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2009-01.txt
- Documento número 630564
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Hedgehog and the Fox: A Discussion of the Approaches to the Analysis of ICT Reforms in Teacher Education of Larry Cuban and Yrjö Engeström
- Autor:
Ingvill Rasmussen
Sten Ludvigsen
- Página:
82
- Sección:
Articles
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An International Journal
- Volúmen:
16
- Número:
1
- Periodo:
Enero – marzo
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2009-01.txt
- Documento número 630565
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Solidarity and Responsibility, Ontologically (Categorically)
- Autor:
Wolff-Michael Roth
- Página:
105
- Sección:
Editorial
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An International Journal
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
Abril – junio 2009
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2009-02.txt
- Documento número 630566
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Cognitive Modifiability of New Immigrant Adults
- Autor:
Alex Kozulin
- Página:
117
- Sección:
Articles
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An International Journal
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
Abril – junio 2009
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2009-02.txt
- Documento número 630567
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Discursive Psychology and Educational Technology: Beyond the Cognitive Revolution
- Autor:
Norm Friesen
- Página:
130
- Sección:
Articles
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An International Journal
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
Abril – junio 2009
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2009-02.txt
- Documento número 630568
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:49 a. m.
- Enlace directo