1. isn = "1537260x"
Se encontraron 1915 resultados.
Artículo:

Evidence-Based Inquiry, Learning, and Education: What Are the Pros and Cons?

Autor:

Ashkanasy, Neal M..

Página:

5

Publicación:

Academy of Management Learning and Education

Volúmen:

6

Número:

1

Periodo:

Marzo 2007

ISSN:

1537260X

SrcID:

1537260X-2007-01.txt

  • Documento número 888364
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:03 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Even if the Tower Is "Ivory," It Isn't "White:" Understanding the Consequences of Faculty Cynicism.

Autor:

Bedeian, Arthur G.

Página:

9

Publicación:

Academy of Management Learning and Education

Volúmen:

6

Número:

1

Periodo:

Marzo 2007

ISSN:

1537260X

SrcID:

1537260X-2007-01.txt

  • Documento número 888365
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Does the 360 Feedback Process Create Actionable Knowledge Equally Across Cultures?

Autor:

Shipper, Frank

Hoffman, Richard C.

Rotondo, Denise M.

Página:

50

Publicación:

Academy of Management Learning and Education

Volúmen:

6

Número:

1

Periodo:

Marzo 2007

ISSN:

1537260X

SrcID:

1537260X-2007-01.txt

  • Documento número 888366
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Meta-Analysis of the Predictive Validity of the Graduate Management Admission Test (GMAT) and Undergraduate Grade Point Average (UGPA) for Graduate Student Academic Performance.

Autor:

Kuncel, Nathan R.

Credé, Marcus

Thomas, Lisa L

Página:

51

Publicación:

Academy of Management Learning and Education

Volúmen:

6

Número:

1

Periodo:

Marzo 2007

ISSN:

1537260X

SrcID:

1537260X-2007-01.txt

  • Documento número 888367
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Teaching the Virtual Generation.

Autor:

Proserpio, Luigi

Gioia, Dennis A.

Página:

69

Publicación:

Academy of Management Learning and Education

Volúmen:

6

Número:

1

Periodo:

Marzo 2007

ISSN:

1537260X

SrcID:

1537260X-2007-01.txt

  • Documento número 888368
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
  • Enlace directo