- isn = "1537260x"
- Artículo:
Suppose We Took Evidence-Based Management Seriously: Implications for Reading and Writing Management.
- Autor:
Pfeffer, Jeffrey
Sutton, Robert I.
- Página:
153
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
6
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2007
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2007-01.txt
- Documento número 888379
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
From the Editor: Not Your Father’s Business School…
- Autor:
Lynn R. Offermann
- Página:
165
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
6
- Número:
2
- Periodo:
Junio 2007
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2007-02.txt
- Documento número 888380
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Understanding and Measuring Linear-NonLinear Thinking Style for Enhanced Management Education and Professional Practice
- Autor:
Charles M. Vance
Kevin S. Groves
Yongsun Paik
Herb Kindler
- Página:
167
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
6
- Número:
2
- Periodo:
Junio 2007
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2007-02.txt
- Documento número 888381
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Developing Intuitive Awareness in Management Education
- Autor:
Eugene Sadler-Smith
Erella Shefy
- Página:
186
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
6
- Número:
2
- Periodo:
Junio 2007
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2007-02.txt
- Documento número 888382
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Does the GMAT Matter for Executive MBA Students? Some Empirical Evidence
- Autor:
Daniel M. Gropper
- Página:
206
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
6
- Número:
2
- Periodo:
Junio 2007
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2007-02.txt
- Documento número 888383
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Enlace directo