- isn = "10453830"
- Artículo:
Challenging the stultifying bonds of tradition: some philosophical, conceptual, and methodological issues in applying the scientist-practitioner model
- Autor:
Beeman N. Phillips
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
8
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1993
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1993-01.txt
- Documento número 1569800
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Selected interpersonal perspectives in consultation research
- Autor:
William P. Erchul
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
8
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1993
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1993-01.txt
- Documento número 1569801
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Psychologists in secondary schools in the 1990s:current functions, training, and job satisfaction
- Autor:
E. Scott Huebner
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
8
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1993
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1993-01.txt
- Documento número 1569802
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Schoolwide social skills training: providing preventive s ervices to students at-risk
- Autor:
Robert N. Jones
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
8
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1993
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1993-01.txt
- Documento número 1569803
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The context of failure in the primary grades: risk factors in lox and high referral rate classrooms
- Autor:
Russell J. Skiba
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
8
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1993
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1993-02.txt
- Documento número 1569804
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo