- isn = "1537260x"
- Artículo:
Reflections on Executive Education: The User and Provider’s Perspectives
- Autor:
Bettina Büchel
Don Antunes
- Página:
401
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
6
- Número:
3
- Periodo:
Septiembre 2007
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2007-03.txt
- Documento número 888404
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
From the Editor: Becoming a Prophet in Our Own Land.
- Autor:
Klimoski, Richard J.
- Página:
433
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
6
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2007
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2007-04.txt
- Documento número 888405
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Enacting the Role of Management Professor: Lessons From Athena, Prometheus, and Asclepius.
- Autor:
Greenberg, Danna N.
Clair, Judith A.
Maclean, Tammy L.
- Página:
439
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
6
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2007
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2007-04.txt
- Documento número 888406
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Phenomenographic Study of What It Means to Supervise Doctoral Students.
- Autor:
Wright, April
Murray, Jane P.
Geale, Patricia.
- Página:
458
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
6
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2007
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2007-04.txt
- Documento número 888407
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Restraining Golem and Harnessing Pygmalion in the Classroom: A Laboratory Study of Managerial Expectations and Task Design.
- Autor:
Reynolds, Dennis
- Página:
475
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
6
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2007
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2007-04.txt
- Documento número 888408
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Enlace directo