- isn = "00031305"
- Artículo:
Some illustrative classroom examples regarding sums of discrete random variables with finite support
- Autor:
Jeff T. Terpstra
- Página:
258
- Sección:
Teacher’s corner
- Publicación:
The American Statistician
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
August 2005
- ISSN:
00031305
- SrcID:
00031305-2005-03.txt
- Documento número 917153
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:58:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:58:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Can you really learn basic probability by playing a sports board game?
- Autor:
James J. Cochran
- Página:
266
- Sección:
Teacher’s corner
- Publicación:
The American Statistician
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
August 2005
- ISSN:
00031305
- SrcID:
00031305-2005-03.txt
- Documento número 917154
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:58:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:58:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Section editor’s notes
- Autor:
Joseph M. Hilbe
- Página:
273
- Sección:
Statistical computing and graphics
- Publicación:
The American Statistician
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
August 2005
- ISSN:
00031305
- SrcID:
00031305-2005-03.txt
- Documento número 917155
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:58:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:58:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Chicago guide to writing about numbers
- Autor:
Christine M. Anderson Cook
- Página:
274
- Sección:
Reviews of books and teaching materials
- Publicación:
The American Statistician
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
August 2005
- ISSN:
00031305
- SrcID:
00031305-2005-03.txt
- Documento número 917156
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:58:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:58:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
More damned lies and statistics
- Sub título:
How numbers confuse public issues and chance
- Autor:
Christine M. Anderson Cook
- Resumen:
A guide to gambling, love, the stock market, & just about everything else
- Página:
274
- Sección:
Reviews of books and teaching materials
- Publicación:
The American Statistician
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
August 2005
- ISSN:
00031305
- SrcID:
00031305-2005-03.txt
- Documento número 917157
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:58:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:58:51 a. m.
- Enlace directo