- isn = "10453830"
- Artículo:
Consultants’ use of jargon during intervention presentation: an evaluation of presentation modality and type of intervention
- Autor:
Susan P. Hyatt
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
8
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1993
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1993-02.txt
- Documento número 1569805
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effects of behavioral problems analysis verses instructional environment information on teachers’ perceptions
- Autor:
Seth F. Aldrich
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
8
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1993
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1993-02.txt
- Documento número 1569806
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Validation of a screening instrument for young children with teacher assessment of school performance
- Autor:
Christabel B. Jorgenson
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
8
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1993
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1993-02.txt
- Documento número 1569807
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Test anxiety in African American school children
- Autor:
Brenda G. Turner
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
8
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1993
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1993-02.txt
- Documento número 1569808
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teachers preferences for service delivery: a look at attribution research
- Autor:
Angela M. Waguespack
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
8
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1993
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1993-02.txt
- Documento número 1569809
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo