- isn = "1537260x"
- Artículo:
Cultural Pragmatists? Student Perspectives on Learning Culture at a Business School
- Autor:
BLASCO, MARIBEL
- Página:
174
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
8
- Número:
2
- Periodo:
Junio 2009
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260x-2009-02.txt
- Documento número 888504
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
When a Good Idea Isn't Enough: Curricular Innovation as a Political Process
- Autor:
THOMPSON, TRACY A.
- Página:
188
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
8
- Número:
2
- Periodo:
Junio 2009
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260x-2009-02.txt
- Documento número 888505
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
How Relevant Is the MBA? Assessing the Alignment of Required Curricula and Required Managerial Competencies
- Autor:
RUBIN, ROBERT S.
- Página:
208
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
8
- Número:
2
- Periodo:
Junio 2009
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260x-2009-02.txt
- Documento número 888506
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Rhetoric or Remedy? A Critique on Developing Emotional Intelligence
- Autor:
LINDEBAUM, DIRK
- Página:
225
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
8
- Número:
2
- Periodo:
Junio 2009
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260x-2009-02.txt
- Documento número 888507
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Introduction: Bridging Divides
- Autor:
Doh, Jonathan P.
- Página:
238
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
8
- Número:
2
- Periodo:
Junio 2009
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260x-2009-02.txt
- Documento número 888508
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Enlace directo