- isn = "1537260x"
- Artículo:
Using multisource feedback coaching effectively in executive education
- Autor:
Robert Hooijberg
Nancy Lane
- Página:
483
- Sección:
Research and reviews
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
8
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2009
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260x-2009-04.txt
- Documento número 888534
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
How Am I Doing? exploring on-line gradebook monitoring as a self-regulated learning practice that impacts academic achievement
- Autor:
Deanna Gedde
- Página:
494
- Sección:
Research and reviews
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
8
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2009
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260x-2009-04.txt
- Documento número 888535
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
From experience to experiential leraning: cultural intelligence as a learning capability for global leader development
- Autor:
Kok-Yee Ng
Linn Van Dyne
Soon Ang
- Sección:
Research and reviews
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
8
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2009
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260x-2009-04.txt
- Documento número 888536
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Making the most of an internship: An empirical study of internship satisfaction
- Autor:
Caroline P. D'Abate
Mark A. Youndt
Kathryn E. Wenze
- Página:
527
- Sección:
Research and reviews
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
8
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2009
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260x-2009-04.txt
- Documento número 888537
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Gender diversity in editorial boards of management journals
- Autor:
Isabel Metz
Anne-Wil Harzing
- Página:
540
- Sección:
Research and reviews
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
8
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2009
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260x-2009-04.txt
- Documento número 888538
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Enlace directo