- isn = "1537260x"
- Artículo:
The Case for Mandatory Diversity Education
- Autor:
Myrtle P. Bell
Mary L. Connerley
Faye K. Cocchiara
- Página:
597
- Sección:
Essays, dialogues, and interviews
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
8
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2009
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260x-2009-04.txt
- Documento número 888544
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Introduction: Being True to Our Section Title
- Autor:
Kenneth G. Brown
Charmine E. J. Härtel
- Página:
610
- Sección:
Book and resource reviews
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
8
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2009
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260x-2009-04.txt
- Documento número 888545
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Scoring Rubrics in the Classroom: Using Performance Criteria for Assessing and Improving Student Performance
- Autor:
Judith Arter
Jay McTigh
- Sección:
Book and resource reviews
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
8
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2009
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260x-2009-04.txt
- Documento número 888546
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Enlace directo
- Página:
612
- Sección:
Book and resource reviews
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
8
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2009
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260x-2009-04.txt
- Documento número 888547
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
introduction to Rubrics: An Assessment Tool to Save Grading Time, Convey Effective Feedback, and Promote Student Learning
- Autor:
Dannelle D. Stevens
Antonia J. Levi
- Página:
612
- Sección:
Book and resource reviews
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
8
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2009
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260x-2009-04.txt
- Documento número 888548
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Enlace directo