1. isn = "01430343"
Se encontraron 472 resultados.
Artículo:

Job Satisfaction amongst School Psychologists And School Counselors In Israel: The Assessment In The School Psychologists’ Satisfaction With Various Aspects Of Their Job May Enhance The Understanding Of The Problems Presently Faced By The Profession In Israel

Autor:

Amiram Raviu

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

19

Número:

3

Periodo:

Agosto 1998

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1998-03.txt

  • Documento número 1569745
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Psychological, Linguistic And Sociocultural Correlates Of Reading Among Mexican American Elematary Students

Autor:

Thomas Oakland

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

19

Número:

3

Periodo:

Agosto 1998

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1998-03.txt

  • Documento número 1569746
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Diagnostician Parent Communication: This Study Investigated Whether There Exists A Communications Gap Between A Diagnostician And The Parents Of Children Evaluated For Learning Difficulty In The Classroom

Autor:

Betsy L. Wiliams

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

19

Número:

3

Periodo:

Agosto 1998

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1998-03.txt

  • Documento número 1569747
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Assessing Children’s Perceptions Of Themselves As Learners And Problems Solvers: The Construction Of The Myself As Learner Scale

Autor:

Robert Burden

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

19

Número:

4

Periodo:

Noviembre 1998

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1998-04.txt

  • Documento número 1569748
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Evaluation Of The Dispute Resolution Project In Australian Secondary Schools

Autor:

Alison Soutter

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

19

Número:

4

Periodo:

Noviembre 1998

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1998-04.txt

  • Documento número 1569749
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
  • Enlace directo