1. isn = "91021"
Se encontraron 2235 resultados.
Artículo:

Information Supply Chain. XML repositories are missing something

Autor:

William J. Lewis

Página:

66

Publicación:

Intelligent Enterprise

Volúmen:

3

Número:

7

Periodo:

Abril 2000

ISSN:

91021

SrcID:

91021-2000-04-28.TXT

  • Documento número 1620583
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:21 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:21 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Metaprise. Terry continues her series on business-rule products

Autor:

Terry Moriarty

Página:

70

Publicación:

Intelligent Enterprise

Volúmen:

3

Número:

7

Periodo:

Abril 2000

ISSN:

91021

SrcID:

91021-2000-04-28.TXT

  • Documento número 1620584
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:21 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:21 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Celko. Appreciating abacus-ware

Autor:

Joe Celko

Página:

74

Publicación:

Intelligent Enterprise

Volúmen:

3

Número:

7

Periodo:

Abril 2000

ISSN:

91021

SrcID:

91021-2000-04-28.TXT

  • Documento número 1620585
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:21 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:21 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Physical-Virtual Future. Among the greatest challenges for business and IT managers in the Internet Age is integrating and optimizing knowledge gleaned from virtual interactions with physical operations. But before you address the technological issues involved, a handful of fundamental strategy issues beg attention

Autor:

Don Peppers

Martha Rogers

Página:

34

Publicación:

Intelligent Enterprise

Volúmen:

3

Número:

7

Periodo:

Abril 2000

ISSN:

91021

SrcID:

91021-2000-04-28.TXT

  • Documento número 1620586
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:21 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:21 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

I Buy, Therefore I Am. Who are your customers? Or better yet, what is a customer? These questions are difficult to answer when your goal is to automate customer identification for e-commerce or offline transactions. The strategy described here may lighten that burden

Autor:

Todd Schraml

Página:

46

Publicación:

Intelligent Enterprise

Volúmen:

3

Número:

7

Periodo:

Abril 2000

ISSN:

91021

SrcID:

91021-2000-04-28.TXT

  • Documento número 1620587
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:21 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:21 p. m.
  • Enlace directo