- isn = "1537260x"
- Artículo:
From the Editors: It Takes a Village to Build a Field
- Autor:
J. B. Arbaugh
- Página:
557
- Publicación:
Academy of Management Learning & Education
- Volúmen:
10
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2011
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2011-04.txt
- Documento número 888629
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Where Are We in the “Long March to Legitimacy?” Assessing Scholarship in Management Learning and Education
- Autor:
Sara L. Rynes and Kenneth G. Brown
- Página:
561
- Sección:
Research & Reviews
- Publicación:
Academy of Management Learning & Education
- Volúmen:
10
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2011
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2011-04.txt
- Documento número 888630
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Elusiveness of Applied Management Knowledge: A Critical Challenge for Management Educators
- Autor:
Timothy T. Baldwin, et al.
- Página:
583
- Sección:
Research & Reviews
- Publicación:
Academy of Management Learning & Education
- Volúmen:
10
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2011
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2011-04.txt
- Documento número 888631
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
From E-Mentoring to Blended Mentoring: Increasing Students' Developmental Initiation and Mentors' Satisfaction
- Autor:
Wendy Marcinkus Murphy
- Página:
606
- Sección:
Research & Reviews
- Publicación:
Academy of Management Learning & Education
- Volúmen:
10
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2011
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2011-04.txt
- Documento número 888632
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Ms. Trust: Gender, Networks and Trust—Implications for Management and Education
- Autor:
Dianne Bevelander and Michael John Page
- Página:
623
- Sección:
Research & Reviews
- Publicación:
Academy of Management Learning & Education
- Volúmen:
10
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2011
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2011-04.txt
- Documento número 888633
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Enlace directo