1. isn = "0003066X"
Se encontraron 2394 resultados.
Artículo:

You can’t take it with you: why ability assessments don’t cross cultures

Autor:

Patricia M. Greenfield

Publicación:

The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association

Volúmen:

52

Número:

10

Periodo:

Octubre 1997

ISSN:

0003066X

SrcID:

0003066X-1997-10.txt

  • Documento número 1635392
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Teaching Intelligence

Autor:

David N. Perkins

Publicación:

The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association

Volúmen:

52

Número:

10

Periodo:

Octubre 1997

ISSN:

0003066X

SrcID:

0003066X-1997-10.txt

  • Documento número 1635393
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Intelligence and lifelong learning: What’s new and how can we use it?

Autor:

Robert J. Sternberg

Publicación:

The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association

Volúmen:

52

Número:

10

Periodo:

Octubre 1997

ISSN:

0003066X

SrcID:

0003066X-1997-10.txt

  • Documento número 1635394
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Scenarios: The scientist-prtactioner split and the future of Psychology Will there be two psychological professions: one that is scientific and academic and one thet provides services?

Autor:

Charles E. Rice

Publicación:

The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association

Volúmen:

52

Número:

11

Periodo:

Noviembre 1997

ISSN:

0003066X

SrcID:

0003066X-1997-11.txt

  • Documento número 1635395
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Curreent Issues: Student ratings of professors Validity Concerns and usefulness of student ratings of Instruction

Autor:

Anthony G. Greenwald

Publicación:

The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association

Volúmen:

52

Número:

11

Periodo:

Noviembre 1997

ISSN:

0003066X

SrcID:

0003066X-1997-11.txt

  • Documento número 1635396
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
  • Enlace directo