1. isn = "0003066X"
Se encontraron 2394 resultados.
Artículo:

Making student Evaluations of teaching effectiveness effective: The critical issues of validity, Bias, and utility

Autor:

Herbert W. Marsh

Publicación:

The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association

Volúmen:

52

Número:

11

Periodo:

Noviembre 1997

ISSN:

0003066X

SrcID:

0003066X-1997-11.txt

  • Documento número 1635397
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Navigating Student ratings os instruction

Autor:

Sylvia d’Apollonia

Publicación:

The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association

Volúmen:

52

Número:

11

Periodo:

Noviembre 1997

ISSN:

0003066X

SrcID:

0003066X-1997-11.txt

  • Documento número 1635398
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Grading leniency is a removable contaminant of student ratings

Autor:

Anthopny G. Greenwald

Publicación:

The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association

Volúmen:

52

Número:

11

Periodo:

Noviembre 1997

ISSN:

0003066X

SrcID:

0003066X-1997-11.txt

  • Documento número 1635399
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Student Rarings: The validity of use

Autor:

Wilbert J. McKeachie

Publicación:

The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association

Volúmen:

52

Número:

11

Periodo:

Noviembre 1997

ISSN:

0003066X

SrcID:

0003066X-1997-11.txt

  • Documento número 1635400
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Current Issues: Trends in intellingence, socioeconomic status, and ethnicity in the united states Are Americans becoming more or less alike? Trends in Race, class. And ability differences in intelligence

Autor:

Wendy M. Williams

Publicación:

The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association

Volúmen:

52

Número:

11

Periodo:

Noviembre 1997

ISSN:

0003066X

SrcID:

0003066X-1997-11.txt

  • Documento número 1635401
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
  • Enlace directo