- isn = "0003066X"
- Artículo:
Making student Evaluations of teaching effectiveness effective: The critical issues of validity, Bias, and utility
- Autor:
Herbert W. Marsh
- Publicación:
The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association
- Volúmen:
52
- Número:
11
- Periodo:
Noviembre 1997
- ISSN:
0003066X
- SrcID:
0003066X-1997-11.txt
- Documento número 1635397
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Navigating Student ratings os instruction
- Autor:
Sylvia d’Apollonia
- Publicación:
The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association
- Volúmen:
52
- Número:
11
- Periodo:
Noviembre 1997
- ISSN:
0003066X
- SrcID:
0003066X-1997-11.txt
- Documento número 1635398
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Grading leniency is a removable contaminant of student ratings
- Autor:
Anthopny G. Greenwald
- Publicación:
The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association
- Volúmen:
52
- Número:
11
- Periodo:
Noviembre 1997
- ISSN:
0003066X
- SrcID:
0003066X-1997-11.txt
- Documento número 1635399
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Student Rarings: The validity of use
- Autor:
Wilbert J. McKeachie
- Publicación:
The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association
- Volúmen:
52
- Número:
11
- Periodo:
Noviembre 1997
- ISSN:
0003066X
- SrcID:
0003066X-1997-11.txt
- Documento número 1635400
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Current Issues: Trends in intellingence, socioeconomic status, and ethnicity in the united states Are Americans becoming more or less alike? Trends in Race, class. And ability differences in intelligence
- Autor:
Wendy M. Williams
- Publicación:
The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association
- Volúmen:
52
- Número:
11
- Periodo:
Noviembre 1997
- ISSN:
0003066X
- SrcID:
0003066X-1997-11.txt
- Documento número 1635401
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
- Enlace directo