- isn = "10453830"
- Artículo:
Enhancing School Performance Of Youth With Severe Emotional Disorder
- Autor:
C. Clifford Attkisson
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
7
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 1993
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1993-04.txt
- Documento número 1569825
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Issues In Sampling, Design, And Implementation Of School Based Mental Health Services Research
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
7
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 1993
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1993-04.txt
- Documento número 1569826
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Anticipating The School Consultant Role: Changes In Personal Constructs Following Training
- Autor:
Diane Salmon
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
7
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 1993
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1993-04.txt
- Documento número 1569827
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Prescription Privileges, Psychopharmacology And School Psychology; An Overview
- Autor:
Cindy Carlson
Tom Kubiszyn
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1993
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1994-01.txt
- Documento número 1569828
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Psychopharmacology In Children And Adolescent
- Autor:
Ronald T. Brown Arden Dingle
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1993
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1994-01.txt
- Documento número 1569829
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo