1. isn = "91021"
Se encontraron 2235 resultados.
Artículo:

Product Review. SQL Server 2000

Página:

42

Publicación:

Intelligent Enterprise

Volúmen:

4

Número:

2

Periodo:

Enero 2001

ISSN:

91021

SrcID:

91021-2001-01-30.TXT

  • Documento número 1620713
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:22 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:22 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Taking sides in the revenue debate

Autor:

Claudia Willen

Página:

56

Publicación:

Intelligent Enterprise

Volúmen:

4

Número:

2

Periodo:

Enero 2001

ISSN:

91021

SrcID:

91021-2001-01-30.TXT

  • Documento número 1620714
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:22 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:22 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Sticky Conversations. Strategies for enterprise relationship management

Autor:

David Ben-Gal Kramer

Bill Brandler

Página:

58

Publicación:

Intelligent Enterprise

Volúmen:

4

Número:

2

Periodo:

Enero 2001

ISSN:

91021

SrcID:

91021-2001-01-30.TXT

  • Documento número 1620715
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:22 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:22 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Riding the Storm. Weather.com is among the most trusted brands for largely one reason: When you need personalized weather information quickly, it's there. In this interview, CTO Mark Ryan describes his company's IT architecture, which relies heavily on Linux, and what transaction-intensive businesses can learn from dynamic content providers.

Autor:

Justin Kestelyn

Página:

30

Publicación:

Intelligent Enterprise

Volúmen:

3

Número:

3

Periodo:

Febrero 2001

ISSN:

91021

SrcID:

91021-2001-02-16.TXT

  • Documento número 1620716
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:22 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:22 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Welcome to the Trust Economy. Trust is the foundation of the relationship-driven new economy; it lays the groundwork upon which all future customer e-commerce transactions can occur. Here the author explains why sinceriry is no substitute for sound techniques and tools, and presents key design issues associated with e-trust architecture.

Página:

36

Publicación:

Intelligent Enterprise

Volúmen:

3

Número:

3

Periodo:

Febrero 2001

ISSN:

91021

SrcID:

91021-2001-02-16.TXT

  • Documento número 1620717
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:22 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:22 p. m.
  • Enlace directo