- isn = "03054985"
- Artículo:
Citizenship education in Singapore: controlling or empowering teacher understanding and practice?
- Autor:
Jasmine B –Y. Sim
Murray Print
- Página:
705
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
6
- Periodo:
Diciembre 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-06.txt
- Documento número 703189
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:33 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Contextualising Catholic school performance in England
- Autor:
Andrew B. Morris
- Página:
725
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
6
- Periodo:
Diciembre 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-06.txt
- Documento número 703190
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:33 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Where´s the vision? The concept of utopia in contemporary educational theory
- Autor:
Darren Webb
- Página:
743
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
6
- Periodo:
Diciembre 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-06.txt
- Documento número 703191
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:33 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Utopian totalism versus utopian realism: a reply to Darren Webb
- Autor:
David Halpin
- Página:
761
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
6
- Periodo:
Diciembre 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-06.txt
- Documento número 703192
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:33 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Tony Blair´s big prize? A reply to Furlong
- Autor:
Dave Hall
Helen M. Gunter
- Página:
771
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
6
- Periodo:
Diciembre 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-06.txt
- Documento número 703193
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:33 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:33 a. m.
- Enlace directo