- isn = "10453830"
- Artículo:
A reply to Bagnato and Neistworth: Intelligent versus intelligence testing of preschoolers
- Autor:
James S. Gyurke
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
9
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1994
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1994-02.txt
- Documento número 1569835
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effects of social skills curricula: now you see them, now you don’t
- Autor:
Lisa A. Moore
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
9
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1994
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1994-02.txt
- Documento número 1569836
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Contextual considerations in social skills instruction
- Autor:
Sean P. Carey
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
9
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1994
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1994-02.txt
- Documento número 1569837
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Generalization of social skills: risks of choosing form over function
- Autor:
Frank M. Gresham
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
9
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1994
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1994-02.txt
- Documento número 1569838
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Alternative Ways of analyzing effects of a short school break on students with and without disabilities
- Autor:
Rose M. Allinder
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
9
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1994
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1994-02.txt
- Documento número 1569839
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo