- isn = "10453830"
- Artículo:
Structural Analysis of correlated factors: lessons from the verbal-performance dichotomy of the Wechsler scales
- Autor:
Gregg M. Macmann
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
9
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1994
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1994-03.txt
- Documento número 1569840
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A reply to Macmann and Barnett: lessons from the blind men and the elephant
- Autor:
Alan S. Kaufman
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
9
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1994
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1994-03.txt
- Documento número 1569841
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Intelligence is important, intelligence is complex
- Autor:
Timothy Z- Keith
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
9
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1994
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1994-03.txt
- Documento número 1569842
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Some additional lessons from the Wechsler scales: a rejoinder to Kaufman and Keith
- Autor:
Gregg M. Macmann
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
9
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1994
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1994-03.txt
- Documento número 1569843
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A multiple-stage screening procedure for the identification of childhood anxiety disorders
- Autor:
Jeff Laurent
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
9
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 1994
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1994-04.txt
- Documento número 1569844
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo