- isn = "10749039"
- Artículo:
Putting "Space" on the Agenda of Sociocultural Research
- Autor:
Alex Kostogriz
- Página:
176
- Sección:
Articles
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An International Journal
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Año:
2006
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2006-03.txt
- Documento número 1181138
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Troubling Cultural Fault Lines: Some Indigenous Australian Families' Perspectives on the Landscape of Early Childhood Education
- Autor:
Marilyn Fleer
- Página:
191
- Sección:
Articles
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An International Journal
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Año:
2006
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2006-03.txt
- Documento número 1181139
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Patrolling the Borders of Otherness: Dis/placed Identity Positions for Teachers and Students in Schooled Spaces
- Autor:
Elizabeth Hirst
Jennifer A. Vadeboncoeur
- Página:
205
- Sección:
Articles
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An International Journal
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Año:
2006
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2006-03.txt
- Documento número 1181140
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Urban Renewal From the Inside Out: Spatial and Critical Literacies in a Low Socioeconomic School Community
- Autor:
Barbara Comber
Helen Nixon
Louise Ashmore
Stephen Loo
Jackie Cook
- Página:
228
- Sección:
Articles
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An International Journal
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Año:
2006
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2006-03.txt
- Documento número 1181141
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Positioning Students as Actors and Authors: A Chronotopic Analysis of Collaborative Learning Activities
- Autor:
Raymond Brown
Peter Renshaw
- Página:
247
- Sección:
Articles
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An International Journal
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Año:
2006
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2006-03.txt
- Documento número 1181142
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
- Enlace directo