1. isn = "10749039"
Se encontraron 403 resultados.
Artículo:

Putting "Space" on the Agenda of Sociocultural Research

Autor:

Alex Kostogriz

Página:

176

Sección:

Articles

Publicación:

Mind, Culture, and Activity: An International Journal

Volúmen:

13

Número:

3

Año:

2006

ISSN:

10749039

SrcID:

10749039-2006-03.txt

  • Documento número 1181138
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Troubling Cultural Fault Lines: Some Indigenous Australian Families' Perspectives on the Landscape of Early Childhood Education

Autor:

Marilyn Fleer 

Página:

191

Sección:

Articles

Publicación:

Mind, Culture, and Activity: An International Journal

Volúmen:

13

Número:

3

Año:

2006

ISSN:

10749039

SrcID:

10749039-2006-03.txt

  • Documento número 1181139
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Patrolling the Borders of Otherness: Dis/placed Identity Positions for Teachers and Students in Schooled Spaces

Autor:

Elizabeth Hirst

Jennifer A. Vadeboncoeur

Página:

205

Sección:

Articles

Publicación:

Mind, Culture, and Activity: An International Journal

Volúmen:

13

Número:

3

Año:

2006

ISSN:

10749039

SrcID:

10749039-2006-03.txt

  • Documento número 1181140
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Urban Renewal From the Inside Out: Spatial and Critical Literacies in a Low Socioeconomic School Community

Autor:

Barbara Comber

Helen Nixon

Louise Ashmore

Stephen Loo

Jackie Cook

Página:

228

Sección:

Articles

Publicación:

Mind, Culture, and Activity: An International Journal

Volúmen:

13

Número:

3

Año:

2006

ISSN:

10749039

SrcID:

10749039-2006-03.txt

  • Documento número 1181141
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Positioning Students as Actors and Authors: A Chronotopic Analysis of Collaborative Learning Activities

Autor:

Raymond Brown

Peter Renshaw

Página:

247

Sección:

Articles

Publicación:

Mind, Culture, and Activity: An International Journal

Volúmen:

13

Número:

3

Año:

2006

ISSN:

10749039

SrcID:

10749039-2006-03.txt

  • Documento número 1181142
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:30:30 a. m.
  • Enlace directo