- importsource = "00092479-2005-01.txt"
- Artículo:
Micromixing Experiments in the Introductory Chemical Reaction Engineering Course
- Autor:
Kevin D. Dahm
Roben P. Hesketh
Mariano J. Savelski
- Página:
94
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
39
- Número:
2
- Periodo:
Spring 2005
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2005-01.txt
- Documento número 750548
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:00 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:00 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Decisión Analysis for Equipment Selection
- Autor:
J.J. Cilliers
- Página:
100
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
39
- Número:
2
- Periodo:
Spring 2005
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2005-01.txt
- Documento número 750549
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:00 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:00 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Mathematica to Teach Process Units: A Distillation Case Study
- Autor:
María G. Rasteiro
Fernando P. Bernardo
Pedro M. Saraiva
- Página:
116
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
39
- Número:
2
- Periodo:
Spring 2005
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2005-01.txt
- Documento número 750550
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:00 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:00 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Building Molecular Biology Laboratory Skills in ChE Students
- Autor:
Melanie McNeil
Ludmila Stoynova
Sabine Rech
- Página:
134
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
39
- Número:
2
- Periodo:
Spring 2005
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2005-01.txt
- Documento número 750551
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:00 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:00 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Simple Classroom Demonstration of Natural Convection
The Potato Cannon: Determination of Combustion Principles for Engineering Freshmen
- Autor:
Dean R. Wheeler
Hazel M. Pierson
Douglas M. Price
- Página:
138
156
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
39
- Número:
2
- Periodo:
Spring 2005
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2005-01.txt
- Documento número 750552
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:00 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:00 a. m.
- Enlace directo