- importsource = "00131784-2003-02.txt"
- Artículo:
The Power of Testing
- Autor:
Matthew Gandal
Laura McGiffert
- Resumen:
Why Educators Should Embrace Tests That Are Tools for Transforming Teaching and Learning
- Página:
39
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2003
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2003-02.txt
- Documento número 1638026
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Dangers of Testing
- Autor:
Monty Neill
- Resumen:
Why Educators Should Repudiate Tests That Narrow the Curriculum and Dumb Down Instruction
- Página:
43
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2003
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2003-02.txt
- Documento número 1638027
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Seductive Allure of Data
- Autor:
W. James Popham
- Resumen:
In the Quest for Assessment Sanity, Which Kinds of Data Should We Spurn? Which Should We Respect?
- Página:
48
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2003
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2003-02.txt
- Documento número 1638028
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Backward Design for Forward Action
- Autor:
Jay McTighe
Ronald S. Thomas
- Resumen:
Here Is a Framework for Using Standards and Essential Questions to Plan Both Curriculum and School Improvement
- Página:
52
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2003
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2003-02.txt
- Documento número 1638029
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Data: Two Wrongs and a Right
- Autor:
Robert J. Marzano
- Resumen:
How Schools Can Avoid Common Mistakes in Building Their School Improvement Plan
- Página:
56
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2003
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2003-02.txt
- Documento número 1638030
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo