1. importsource = "00131962-2008-06.txt"
Se encontraron 56 resultados.
Artículo:

The Assessment Double Play

Autor:

Roberta Buhle

Camille L. Z. Blachowicz

Resumen:

Coaches help teachers connect information and find relevant applications.

Página:

42

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

4

Periodo:

diciembre 2008 – enero 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131962-2008-06.txt

  • Documento número 631376
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Researchers and Educators: Allies in Learning

Autor:

Mark Dynarski

Resumen:

The director of the What Works Clearinghouse calls for backing rigorous research studies.

Página:

48

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

4

Periodo:

diciembre 2008 – enero 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131962-2008-06.txt

  • Documento número 631377
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Collaborative Advantage

Autor:

Jennifer L. Steele

Kathryn Parker Boudett

Resumen:

Lessons from eight schools that seek to understand student achievement data.

Página:

54

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

4

Periodo:

diciembre 2008 – enero 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131962-2008-06.txt

  • Documento número 631378
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Data Beyond High School

Autor:

Karen Arnold

Charles Mojkowski

Resumen:

A school looks at the life trajectories of its recent graduates to assess high school practices Elliot Washor

Página:

60

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

4

Periodo:

diciembre 2008 – enero 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131962-2008-06.txt

  • Documento número 631379
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Student-Driven Research

Autor:

Makeba Jones

Susan Yonezawa

Resumen:

Why and how students can guide research at school

Página:

65

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

4

Periodo:

diciembre 2008 – enero 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131962-2008-06.txt

  • Documento número 631380
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Enlace directo