- importsource = "00131962-2008-06.txt"
- Artículo:
The Assessment Double Play
- Autor:
Roberta Buhle
Camille L. Z. Blachowicz
- Resumen:
Coaches help teachers connect information and find relevant applications.
- Página:
42
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
4
- Periodo:
diciembre 2008 – enero 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131962-2008-06.txt
- Documento número 631376
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Researchers and Educators: Allies in Learning
- Autor:
Mark Dynarski
- Resumen:
The director of the What Works Clearinghouse calls for backing rigorous research studies.
- Página:
48
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
4
- Periodo:
diciembre 2008 – enero 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131962-2008-06.txt
- Documento número 631377
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Collaborative Advantage
- Autor:
Jennifer L. Steele
Kathryn Parker Boudett
- Resumen:
Lessons from eight schools that seek to understand student achievement data.
- Página:
54
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
4
- Periodo:
diciembre 2008 – enero 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131962-2008-06.txt
- Documento número 631378
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Data Beyond High School
- Autor:
Karen Arnold
Charles Mojkowski
- Resumen:
A school looks at the life trajectories of its recent graduates to assess high school practices Elliot Washor
- Página:
60
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
4
- Periodo:
diciembre 2008 – enero 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131962-2008-06.txt
- Documento número 631379
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Student-Driven Research
- Autor:
Makeba Jones
Susan Yonezawa
- Resumen:
Why and how students can guide research at school
- Página:
65
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
4
- Periodo:
diciembre 2008 – enero 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131962-2008-06.txt
- Documento número 631380
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo