- importsource = "00131962-2012-06.txt"
- Artículo:
Towards Networked Knowledge: The Learning Registry, an Infrastructure for Sharing Online Learning Resources
- Autor:
Ashley Lee, et al.
- Página:
14
- Sección:
Special Issue Articles
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
52
- Número:
6
- Periodo:
Noviembre-Diciembre 2012
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2012-06.txt
- Documento número 1026735
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A New Key to Scholarly Collaboration?
- Autor:
Jack Fitzmier
- Página:
19
- Sección:
Special Issue Articles
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
52
- Número:
6
- Periodo:
Noviembre-Diciembre 2012
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2012-06.txt
- Documento número 1026736
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Risks of Open Scholarship: Avoiding Irony in the Promotion of Technology for Scholarly Communications
- Autor:
Martin Oliver
- Página:
22
- Sección:
Special Issue Articles
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
52
- Número:
6
- Periodo:
Noviembre-Diciembre 2012
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2012-06.txt
- Documento número 1026737
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Educational Technology as a Means for Connecting Improved Learning Outcomes and Scholarly Communications
- Autor:
Michael D. Bush
- Página:
26
- Sección:
Special Issue Articles
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
52
- Número:
6
- Periodo:
Noviembre-Diciembre 2012
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2012-06.txt
- Documento número 1026738
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Educational Technology Research Journals: “British Journal of Educational Technology”, 2001-2010
- Autor:
Steven E. Mott, et al.
- Página:
31
- Sección:
Features
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
52
- Número:
6
- Periodo:
Noviembre-Diciembre 2012
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2012-06.txt
- Documento número 1026739
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:53 a. m.
- Enlace directo