- importsource = "00178012-1995-04.TXT"
- Artículo:
HBR Case Study. Bert Donaldson was a star performer at home in the States. But in Europe, he's floundering. He arrived in Zurich a year ago to build a European team by uniting the local parts suppliers that Argos International based in Detroit, has acquired.
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
73
- Número:
4
- Periodo:
Julio-Agosto 1995
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-1995-04.TXT
- Documento número 1544845
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:06 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:06 a. m.
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- Artículo:
Manager's Tool Kit. Rita Gunther McGrath and Ian C. MacMillan note that even smart companies incur huge losses when they enter unknown territory new alliances, new markets, new products, or new technologies. In HBR's first Manager's Tool Kit, the authors take readers step-by-step through "Discovery-Driven Planning," a practical tool that acknowledges the difference between planning for a new venture and planning for a more conventional line of business.
- Autor:
Rita Gunther McGrath
Ian C. MacMillan
- Página:
44
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
73
- Número:
4
- Periodo:
Julio-Agosto 1995
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-1995-04.TXT
- Documento número 1544846
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:06 a. m.
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- Artículo:
Ideas at Work. When woven into a company's critical management systems, activity based costing can be a powerful tool for continuously rethinking and improving a business. But most managers do not realize how much is involved in implementing and in getting employees to embrace ABC in this way.
- Página:
130
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
73
- Número:
4
- Periodo:
Julio-Agosto 1995
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-1995-04.TXT
- Documento número 1544847
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:06 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:06 a. m.
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- Artículo:
Thinking About... Management tools that strive for constant improvement paradoxically may be destroying what holds organizations together. In "The Power of Predictability," Howard H. Stevenson and Mihnea C. Moldoveanu argue that managers cannot ignore this basic human need.
- Autor:
Howard H. Stevenson
Mihnea C. Moldoveanu
- Página:
140
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
73
- Número:
4
- Periodo:
Julio-Agosto 1995
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-1995-04.TXT
- Documento número 1544848
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:06 a. m.
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- Artículo:
Also in this issue. Strategic Humor considers the multiple meanings of "Business Ethics."
- Página:
96
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
73
- Número:
4
- Periodo:
Julio-Agosto 1995
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-1995-04.TXT
- Documento número 1544849
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:06 a. m.
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