- importsource = "00178055-2008-03.txt"
- Artículo:
The aesthetics of the oppressed/the theatre of urban: youth and schooling in dangerous times.
- Autor:
Rao, Radhika.
- Página:
549
- Sección:
Voices Inside Schools
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
78
- Número:
3
- Periodo:
Fall 2008
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2008-03.txt
- Documento número 1081840
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Culturally specific pedagogy in the mathematics classroom: strategies for teachers of diverse students.
- Autor:
Jacqueline Leonard
- Página:
563
- Sección:
Voices Inside Schools
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
78
- Número:
3
- Periodo:
Fall 2008
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2008-03.txt
- Documento número 1081841
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The power of parents: a critical perspective of bicultural parent involvement in public schools.
- Autor:
Edward M. Olivos
- Página:
565
- Sección:
Voices Inside Schools
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
78
- Número:
3
- Periodo:
Fall 2008
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2008-03.txt
- Documento número 1081842
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The way class works: readings on school, family, and the economy.
- Autor:
Lois Weis
- Página:
566
- Sección:
Voices Inside Schools
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
78
- Número:
3
- Periodo:
Fall 2008
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2008-03.txt
- Documento número 1081843
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:53 a. m.
- Enlace directo