- importsource = "00219584-1972-04.txt"
- Artículo:
The effective use of cassette recorders in undergraduate instruction
- Autor:
Thomas Carl Ward
- Página:
267
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
49
- Número:
4
- Periodo:
abril 1972
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1972-04.txt
- Documento número 233381
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:39 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:39 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Electrographic analysis of the iron triad. A general chemistry experiment
- Autor:
H. I. Feinstein
- Página:
268
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
49
- Número:
4
- Periodo:
abril 1972
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1972-04.txt
- Documento número 233382
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:39 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:39 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Precipitation of lead chromate from homogeneous solution. A lecture demonstration or laboratory experiment
- Autor:
Richard W. Ramette
- Página:
270
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
49
- Número:
4
- Periodo:
abril 1972
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1972-04.txt
- Documento número 233383
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:39 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:39 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Quantitative laboratory experiments based on reactions of cyclamates
- Autor:
Ramon M. Barnes
- Página:
272
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
49
- Número:
4
- Periodo:
abril 1972
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1972-04.txt
- Documento número 233384
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:39 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:39 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Density gradients in chemistry teaching
- Autor:
P. J. Miller
- Página:
278
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
49
- Número:
4
- Periodo:
abril 1972
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1972-04.txt
- Documento número 233385
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:39 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:39 p. m.
- Enlace directo