- importsource = "00219584-1985-03.txt"
- Artículo:
Should thermodynamics be X-rated?
- Autor:
Henry A. Bent
- Página:
228
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
62
- Número:
3
- Periodo:
Marzo 1985.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1985-03.txt
- Documento número 240479
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Constant properties of systems: A rationale for the inclusion of thermodynamics in a high school chemistry course
- Autor:
Ethel L. Schultz
- Página:
228
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
62
- Número:
3
- Periodo:
Marzo 1985.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1985-03.txt
- Documento número 240480
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A mnemonic for predicting electronegativity values
- Autor:
G. Mattney Cole Jr.
- Página:
230
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
62
- Número:
3
- Periodo:
Marzo 1985.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1985-03.txt
- Documento número 240481
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Le Châtelier's principle, temperature effects, and entropy
- Autor:
J. Arthur Campbell
- Página:
231
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
62
- Número:
3
- Periodo:
Marzo 1985.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1985-03.txt
- Documento número 240482
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
F. W. Clarke and nineteenth century undergraduate research at the University of Cincinnati
- Autor:
Mel Gorman
- Página:
233
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
62
- Número:
3
- Periodo:
Marzo 1985.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1985-03.txt
- Documento número 240483
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:13 p. m.
- Enlace directo