- importsource = "00219584-1987-06.txt"
- Artículo:
Concept learning versus problem solving: Is there a difference?
Miles Pickering
- Autor:
Susan C. Nurrenbern
- Página:
508
- Publicación:
Journal of chemical Education
- Volúmen:
64
- Número:
6
- Periodo:
Junio 1987.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1987-06.txt
- Documento número 241876
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:20 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:20 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The fostering of question-asking capability: A meaningful aspect of problem-solving in chemistry
- Autor:
Uri Zoller
- Página:
510
- Publicación:
Journal of chemical Education
- Volúmen:
64
- Número:
6
- Periodo:
Junio 1987.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1987-06.txt
- Documento número 241877
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:20 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:20 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The role of algorithms in teaching problem solving
- Autor:
George M. Bodner PAG 513
- Publicación:
Journal of chemical Education
- Volúmen:
64
- Número:
6
- Periodo:
Junio 1987.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1987-06.txt
- Documento número 241878
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:20 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:20 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Should students always use algorithms to solve problems?
- Autor:
David V. Frank
Claire A. Baker
J. Dudley Herron
- Página:
514
- Publicación:
Journal of chemical Education
- Volúmen:
64
- Número:
6
- Periodo:
Junio 1987.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1987-06.txt
- Documento número 241879
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:20 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:20 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Generic and harder problems: Teaching problem solving
- Autor:
Catherine Middlecamp
Elizabeth Kean
- Página:
516
- Publicación:
Journal of chemical Education
- Volúmen:
64
- Número:
6
- Periodo:
Junio 1987.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1987-06.txt
- Documento número 241880
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:20 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:20 p. m.
- Enlace directo