- importsource = "0031921x-2006-12.txt"
- Artículo:
A Vanishing Act
- Autor:
Gerard Lietz
- Página:
618
- Sección:
LITTLE GEMS
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
44
- Número:
9
- Periodo:
diciembre 2006
- ISSN:
0031921x
- SrcID:
0031921x-2006-12.txt
- Documento número 350107
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:16 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:16 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Centripetal Force Using a Hand Rotator
- Autor:
David Chesnut
- Página:
619
- Sección:
FROM OUR FILES
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
44
- Número:
9
- Periodo:
diciembre 2006
- ISSN:
0031921x
- SrcID:
0031921x-2006-12.txt
- Documento número 350108
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:16 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:16 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
2d or Not 2d
- Autor:
Boris Korsunsky
- Página:
620
- Sección:
PHYSICS CHALLENGE FOR TEACHERS AND STUDENTS
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
44
- Número:
9
- Periodo:
diciembre 2006
- ISSN:
0031921x
- SrcID:
0031921x-2006-12.txt
- Documento número 350109
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:16 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:16 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Different Representations of Physics or Hail Poetry! — Thou heaven-born maid, thou gildest e'en the physics teacher's trade! (stolen from W. S. Gilbert)
- Autor:
Robert Morse
- Página:
621
- Sección:
FOR THE NEW TEACHER
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
44
- Número:
9
- Periodo:
diciembre 2006
- ISSN:
0031921x
- SrcID:
0031921x-2006-12.txt
- Documento número 350110
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:16 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:16 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Podcasts for physics, astronomy and science teachers
- Autor:
Dan MacIsaac
- Página:
622
- Sección:
WEBSIGHTS
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
44
- Número:
9
- Periodo:
diciembre 2006
- ISSN:
0031921x
- SrcID:
0031921x-2006-12.txt
- Documento número 350111
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:16 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:16 p. m.
- Enlace directo