- importsource = "01624075-2011-05.txt"
- Página:
34
- Publicación:
Concrete International
- Volúmen:
33
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2011
- ISSN:
01624075
- SrcID:
01624075-2011-05.txt
- Documento número 986784
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:06:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:06:04 a. m.
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- Artículo:
ACI’s New Officers for 2011-2012
- Resumen:
Hover, Ellis, and four new Directors elected
- Página:
21
- Publicación:
Concrete International
- Volúmen:
33
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2011
- ISSN:
01624075
- SrcID:
01624075-2011-05.txt
- Documento número 986785
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:06:04 a. m.
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- Artículo:
ACI’s Award-Winning Papers and Articles
- Resumen:
Honors handed out at the Spring convention
- Página:
26
- Publicación:
Concrete International
- Volúmen:
33
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2011
- ISSN:
01624075
- SrcID:
01624075-2011-05.txt
- Documento número 986786
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:06:04 a. m.
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- Artículo:
Modifications to ACI 301
- Resumen:
This is the second of three articles discussing ACI 301-10, “Specifications for Structural Concrete.” This article provides a detailed review of some of the modifications made to default requirements that have existed in previous versions of ACI 301. Only a few of the modifications and additions to ACI 301 are described in this article. Therefore, design and construction teams should thoroughly review ACI 301-10
- Página:
40
- Publicación:
Concrete International
- Volúmen:
33
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2011
- ISSN:
01624075
- SrcID:
01624075-2011-05.txt
- Documento número 986787
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:06:04 a. m.
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- Artículo:
An Electric Freeway to the Future
- Resumen:
Electrically conductive high-carbon concrete (HCC) is being developed and could potentially be used for many new technological advances. Carbon from high-carbon fly ash and spent carbon sorbent—both byproducts of coal combustion in modern power plants—make HCC a conductor. Initial HCC applications have included low-cost grounding for lightning-vulnerable structures, but a much wider range of use is envisioned, including electrical shielding, self-deicing bridges, induction-charging of electric vehicles, and pavements that function as storage batteries. This article explores some of these possibilities.
- Página:
45
- Publicación:
Concrete International
- Volúmen:
33
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2011
- ISSN:
01624075
- SrcID:
01624075-2011-05.txt
- Documento número 986788
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:06:04 a. m.
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