- importsource = "03054985-2007-05.txt"
- Artículo:
What does an index of school segregation measure? A commentary on Allen and Vignoles
- Autor:
Stephen Gorard
- Página:
669
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
5
- Periodo:
Noviembre 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-05.txt
- Documento número 770054
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Private schools and the millennium development goal of universal primary education: a census and comparative Surrey in Hyderabad, India
- Autor:
James Tooley
Pauline Dixon
S.V. Gomathi
- Página:
539
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
5
- Periodo:
Noviembre 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-05.txt
- Documento número 822627
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Changing classroom practice at key stage 2 : the impact of New Labour´s national strategies
- Autor:
Rosemary Webb
Graham Vulliamy
- Página:
561
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
5
- Periodo:
Noviembre 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-05.txt
- Documento número 822628
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Birth to school study: Evidence on the effectiveness of PEEP, an early intervention for children at risk of educational under-achievement
- Autor:
Maria Evangelou
Greg Brooks
Sally Smith
- Página:
581
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
5
- Periodo:
Noviembre 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-05.txt
- Documento número 822629
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Empowering the local through education? Exploring community-managed schooling in Nepal
- Autor:
Stephen Carney
Mind Bista
Jytte Agergaard
- Página:
611
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
5
- Periodo:
Noviembre 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-05.txt
- Documento número 822630
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
- Enlace directo