- importsource = "03601315-2010-05.txt"
- Artículo:
Smart utilization of tertiary instructional modes
- Autor:
John Hamilton
Singwhat Tee
- Página:
1036
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 93108
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Comparing the effects of mobile computers and traditional approaches in environmental education
- Autor:
Markus Ruchter
Bernhard Klar
Werner Geiger
- Página:
1054
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 93109
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exploring the social competence of students with autism spectrum conditions in a collaborative virtual learning environment – The pilot study
- Autor:
Yufang Cheng
Jun Ye
- Página:
1068
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 93110
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The use of a computer simulation to promote conceptual change: A quasi-experimental study
- Autor:
Kathy Cabe Trundle
Randy L. Bell
- Página:
1078
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 93111
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Optimal self-explanation prompt design in dynamic multi-representational learning environments
- Autor:
Yu-Fang Yeh
Mei-Chi Chen
Pi-Hsia Hung
Gwo-Jen Hwang
- Página:
1089
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 93112
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo