- importsource = "03601315-2011-01.txt"
- Artículo:
Understanding online knowledge sharing: An interpersonal relationship perspective
- Autor:
Will W.K. Ma
Allan H.K. Yuen
- Página:
210
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-01.txt
- Documento número 93253
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Ability-training-oriented automated assessment in introductory programming course
- Autor:
Tiantian Wang
Xiaohong Su
Peijun Ma
Yuying Wang
Kuanquan Wang
- Página:
220
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-01.txt
- Documento número 93254
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Designing educational software with students through collaborative design games: The We!Design&Play framework
- Autor:
George Triantafyllakos
George Palaigeorgiou
Ioannis A. Tsoukalas
- Página:
227
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-01.txt
- Documento número 93255
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Procrastination, participation, and performance in online learning environments
- Autor:
Nicolas Michinov
Sophie Brunot
Olivier Le Bohec
Jacques Juhel
Marine Delaval
- Página:
243
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-01.txt
- Documento número 93256
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Assessing the effectiveness of a voluntary online discussion forum on improving students’ course performance
- Autor:
Cho Kin Cheng
Dwayne E. Paré
Lisa-Marie Collimore
Steve Joordens
- Página:
253
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-01.txt
- Documento número 93257
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo