- importsource = "03601315-2013-01.txt"
- Artículo:
The effect of short formative diagnostic web quizzes with minimal feedback
- Autor:
Olle B‰lter
Emma Enstrˆm
Bernhard Klingenberg
- Página:
234
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
60
- Periodo:
enero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-01.txt
- Documento número 93615
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The impact of blended e-learning on undergraduate academic essay writing in English (L2)
- Autor:
Nicholas Ferriman
- Página:
243
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
60
- Periodo:
enero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-01.txt
- Documento número 93616
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Gender differences in cognitive load and competition anxiety affect 6th grade students' attitude toward playing and intention to play at a sequential or synchronous game
- Autor:
Ming-Yueh Hwang
Jon-Chao Hong
Hao-Yueh Cheng
- Página:
254
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
60
- Periodo:
enero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-01.txt
- Documento número 93617
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effect of positive feedback in a constraint-based intelligent tutoring system
- Autor:
Antonija Mitrovic
Stellan Ohlsson
Devon K. Barrow
- Página:
264
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
60
- Periodo:
enero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-01.txt
- Documento número 93618
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Robust synchronization models for Presentation System using SMIL-driven approach
- Autor:
Rustam Asnawi
Wan Fatimah Wan Ahmad
Dayang Rohaya Awang Rambli
- Página:
273
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
60
- Periodo:
enero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-01.txt
- Documento número 93619
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo