1. importsource = "03601315-2013-01.txt"
Se encontraron 78 resultados.
Artículo:

The effect of short formative diagnostic web quizzes with minimal feedback

Autor:

Olle B‰lter

Emma Enstrˆm

Bernhard Klingenberg

Página:

234

Publicación:

Computers & Education

Número:

60

Periodo:

enero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-01.txt

  • Documento número 93615
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The impact of blended e-learning on undergraduate academic essay writing in English (L2)

Autor:

Nicholas Ferriman

Página:

243

Publicación:

Computers & Education

Número:

60

Periodo:

enero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-01.txt

  • Documento número 93616
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Gender differences in cognitive load and competition anxiety affect 6th grade students' attitude toward playing and intention to play at a sequential or synchronous game

Autor:

Ming-Yueh Hwang

Jon-Chao Hong

Hao-Yueh Cheng

Página:

254

Publicación:

Computers & Education

Número:

60

Periodo:

enero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-01.txt

  • Documento número 93617
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effect of positive feedback in a constraint-based intelligent tutoring system

Autor:

Antonija Mitrovic

Stellan Ohlsson

Devon K. Barrow

Página:

264

Publicación:

Computers & Education

Número:

60

Periodo:

enero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-01.txt

  • Documento número 93618
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Robust synchronization models for Presentation System using SMIL-driven approach

Autor:

Rustam Asnawi

Wan Fatimah Wan Ahmad

Dayang Rohaya Awang Rambli

Página:

273

Publicación:

Computers & Education

Número:

60

Periodo:

enero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-01.txt

  • Documento número 93619
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo