- importsource = "09636625-2012-02.txt"
- Artículo:
Severe acute respiratory syndrome (SARS) and the rhetorical construction of “bad” scientific work
- Autor:
Frederick Thomas Attenborough
- Página:
211
- Publicación:
Public Understanding of Science
- Volúmen:
21
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2012
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2012-02.txt
- Documento número 1296701
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Organ economy: organ trafficking in Moldova and Israel
- Autor:
Susanne Lundin
- Página:
226
- Publicación:
Public Understanding of Science
- Volúmen:
21
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2012
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2012-02.txt
- Documento número 1296702
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Who is willing to pay for science? On the relationship between public perception of science and the attitude to public funding of science
- Autor:
Ana Muñoz
Carolina Moreno
José Luis Luján
- Página:
242
- Publicación:
Public Understanding of Science
- Volúmen:
21
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2012
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2012-02.txt
- Documento número 1296703
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Book Review: The Paradoxes of Transparency: Science and the Ecosystem Approach to Fisheries Management in Europe
- Autor:
Alena Bleicher
- Página:
254
- Publicación:
Public Understanding of Science
- Volúmen:
21
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2012
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2012-02.txt
- Documento número 1296704
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Book Review: Teaching Children Science: Hands-on Nature Study in North America, 1890–1930
- Autor:
Caitlin Donahue Wylie
- Página:
254
- Publicación:
Public Understanding of Science
- Volúmen:
21
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2012
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2012-02.txt
- Documento número 1296705
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Enlace directo