- importsource = "10779124-2000-04.TXT"
- Artículo:
Virtually Field- Based Teacher Education: Can It Work?
- Autor:
Lauren Cifuentes
Yu - Chih Doris Shih
- Página:
287
- Publicación:
International Journal of Educational Telecommunications
- Volúmen:
6
- Número:
4
- Periodo:
Abril 2000
- ISSN:
10779124
- SrcID:
10779124-2000-04.TXT
- Documento número 1665331
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Communicating and sharing in cyberspace-University faculty use of internet resources
- Autor:
Yu- Mei Wang
Arlene Cohen
- Página:
303
- Publicación:
International Journal of Educational Telecommunications
- Volúmen:
6
- Número:
4
- Periodo:
Abril 2000
- ISSN:
10779124
- SrcID:
10779124-2000-04.TXT
- Documento número 1665332
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A study of factors influencing students´ perceived Learning in Web- Based course environment
- Autor:
Mingming Jioang
Evelyn Ting
- Página:
317
- Publicación:
International Journal of Educational Telecommunications
- Volúmen:
6
- Número:
4
- Periodo:
Abril 2000
- ISSN:
10779124
- SrcID:
10779124-2000-04.TXT
- Documento número 1665333
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Constructivism versus objectivism: implications for Interaction, course design, an evaluation in distance education
- Autor:
Charalambos Vrasidas
- Página:
339
- Publicación:
International Journal of Educational Telecommunications
- Volúmen:
6
- Número:
4
- Periodo:
Abril 2000
- ISSN:
10779124
- SrcID:
10779124-2000-04.TXT
- Documento número 1665334
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Non- restricted asynchronous web- based forums: A study of preservice science teachers, Attitudes
- Autor:
Alec Bodzin
- Página:
363
- Publicación:
International Journal of Educational Telecommunications
- Volúmen:
6
- Número:
4
- Periodo:
Abril 2000
- ISSN:
10779124
- SrcID:
10779124-2000-04.TXT
- Documento número 1665335
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
- Enlace directo