1. importsource = "10779124-2000-04.TXT"
Se encontraron 25 resultados.
Artículo:

Virtually Field- Based Teacher Education: Can It Work?

Autor:

Lauren Cifuentes

Yu - Chih Doris Shih

Página:

287

Publicación:

International Journal of Educational Telecommunications

Volúmen:

6

Número:

4

Periodo:

Abril 2000

ISSN:

10779124

SrcID:

10779124-2000-04.TXT

  • Documento número 1665331
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Communicating and sharing in cyberspace-University faculty use of internet resources

Autor:

Yu- Mei Wang

Arlene Cohen

Página:

303

Publicación:

International Journal of Educational Telecommunications

Volúmen:

6

Número:

4

Periodo:

Abril 2000

ISSN:

10779124

SrcID:

10779124-2000-04.TXT

  • Documento número 1665332
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A study of factors influencing students´ perceived Learning in Web- Based course environment

Autor:

Mingming Jioang

Evelyn Ting

Página:

317

Publicación:

International Journal of Educational Telecommunications

Volúmen:

6

Número:

4

Periodo:

Abril 2000

ISSN:

10779124

SrcID:

10779124-2000-04.TXT

  • Documento número 1665333
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Constructivism versus objectivism: implications for Interaction, course design, an evaluation in distance education

Autor:

Charalambos Vrasidas

Página:

339

Publicación:

International Journal of Educational Telecommunications

Volúmen:

6

Número:

4

Periodo:

Abril 2000

ISSN:

10779124

SrcID:

10779124-2000-04.TXT

  • Documento número 1665334
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Non- restricted asynchronous web- based forums: A study of preservice science teachers, Attitudes

Autor:

Alec Bodzin

Página:

363

Publicación:

International Journal of Educational Telecommunications

Volúmen:

6

Número:

4

Periodo:

Abril 2000

ISSN:

10779124

SrcID:

10779124-2000-04.TXT

  • Documento número 1665335
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
  • Enlace directo