- importsource = "13625276-2009-02.txt"
- Artículo:
Phonotactics
- Autor:
Lauren Hird
- Resumen:
Concentrates on the way groups of letters are pronounced differently in different languages
- Página:
25
- Sección:
Features
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
61
- Periodo:
marzo 2009
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2009-02.txt
- Documento número 632972
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:05 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:05 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Know thy students
- Autor:
Cesar Elizi
- Resumen:
Encourages us no te be swayed by first impressions
- Página:
28
- Sección:
Features
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
61
- Periodo:
marzo 2009
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2009-02.txt
- Documento número 632973
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:05 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:05 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
How stupid do they think we are?
- Autor:
Rcihard Chalmers
- Resumen:
Tackles the tricky issue of plagarism
- Página:
29
- Sección:
Features
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
61
- Periodo:
marzo 2009
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2009-02.txt
- Documento número 632974
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:05 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:05 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
English for sale
- Autor:
Ben Goldstein
- Resumen:
Reacts against stereotyped images of the UK
- Página:
36
- Sección:
Features
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
61
- Periodo:
marzo 2009
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2009-02.txt
- Documento número 632975
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:05 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:05 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Ped hates
- Autor:
Viv Midlane
- Resumen:
Researchers teachers’ reactions to electronic dictionaries
- Página:
44
- Sección:
Features
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
61
- Periodo:
marzo 2009
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2009-02.txt
- Documento número 632976
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:05 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:05 a. m.
- Enlace directo