- importsource = "15372456-2006-04.txt"
- Artículo:
Understanding the Dimensions of Virtual Teams
- Autor:
Seung-hee Lee
Curtis J. Bonk
Richard J. Magjuka
Bude Su
Xiaojing Liu
- Página:
507
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
5
- Número:
4
- Año:
2006
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2006-04.txt
- Documento número 1117117
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Computer-Mediated Communication: A Meta-Analysis of Male and Female Attitudes and Behaviors
- Autor:
Qing Li
- Página:
525
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
5
- Número:
4
- Año:
2006
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2006-04.txt
- Documento número 1117118
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Factors of Online Learning Adoption: A Comparative Juxtaposition of the Theory of Planned Behaviour and the Technology Acceptance Model
- Autor:
Nelson Ndubisi
- Página:
571
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
5
- Número:
4
- Año:
2006
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2006-04.txt
- Documento número 1117119
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Course Management Systems as Tools for the Creation of Online Learning Environments: Evaluation from a Social Constructivist Perspective and Implications for their Design
- Autor:
Marina Papastergiou
- Página:
593
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
5
- Número:
4
- Año:
2006
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2006-04.txt
- Documento número 1117120
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Attitude as Predictor of Success in Online Training
- Autor:
María Victoria Pérez Cereijo
- Página:
623
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
5
- Número:
4
- Año:
2006
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2006-04.txt
- Documento número 1117121
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:34 a. m.
- Enlace directo