- importsource = "1537260X-2005-04.txt"
- Artículo:
The Master's Degree in HRM: Midwife to a New Profession?
- Autor:
Mitchell Langbert
- Página:
434
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
4
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2005
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2005-04.txt
- Documento número 779281
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:42:22 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:42:22 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
More Than Fun and Games: Reconsidering the Virtues of Strategic Management Simulations
- Autor:
Kenneth Zantow
Dave S. Knowlton
David C. Sharp
- Página:
451
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
4
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2005
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2005-04.txt
- Documento número 779282
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:42:22 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:42:22 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Introduction: Making Decisions as if Lives Depend on Them
- Autor:
Richard Klimoski
- Página:
459
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
4
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2005
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2005-04.txt
- Documento número 779283
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:42:22 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:42:22 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Developing Leaders for Decision Making Under Stress: Wildand Firefighters in the South Canyon Fire and Its Aftermath
- Autor:
Michale Useem
James Cook
Larry Sutton
- Página:
461
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
4
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2005
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2005-04.txt
- Documento número 779284
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:42:22 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:42:22 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Introduction: A More Proactive Approach to Management Education: The Challenge Ahead
- Autor:
Neal M. Ashkanasy
- Página:
486
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
4
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2005
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2005-04.txt
- Documento número 779285
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:42:22 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:42:22 a. m.
- Enlace directo