1. isn = "09528733"
Se encontraron 1412 resultados.
Artículo:

Creating educational foundations in developing countries

Sub título:

Knowledge challenges for the tertiary education of secondary school teachers in Malawi

Autor:

Dixie Malawa – Banda

Samson MacJessie - Mbewe

Página:

257

Sección:

Articles

Publicación:

Higher Education Policy

Volúmen:

18

Número:

3

Periodo:

September 2005

ISSN:

09528733

SrcID:

09528733-2005-03.txt

  • Documento número 190393
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Changing the culture of education in Thai universities

Autor:

Paitoon SinLarat

Página:

265

Sección:

Articles

Publicación:

Higher Education Policy

Volúmen:

18

Número:

3

Periodo:

September 2005

ISSN:

09528733

SrcID:

09528733-2005-03.txt

  • Documento número 190394
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Knowledge flow and capacity development

Sub título:

A case of psychology in Papua New Guinea

Autor:

Leo Marai

Samuel Haihuie

David Kavanamur

Página:

271

Sección:

Articles

Publicación:

Higher Education Policy

Volúmen:

18

Número:

3

Periodo:

September 2005

ISSN:

09528733

SrcID:

09528733-2005-03.txt

  • Documento número 190395
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Educational development and knowledge flow

Sub título:

Local and global forces in human development in Africa

Autor:

A. Bame Nsamenang

Página:

257

Sección:

Articles

Publicación:

Higher Education Policy

Volúmen:

18

Número:

3

Periodo:

September 2005

ISSN:

09528733

SrcID:

09528733-2005-03.txt

  • Documento número 190396
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Psychology brewed in an African Pot

Sub título:

Indigenous philosophies and the quest for relevance

Autor:

Chiwoza R. Bandawe

Página:

289

Sección:

Articles

Publicación:

Higher Education Policy

Volúmen:

18

Número:

3

Periodo:

September 2005

ISSN:

09528733

SrcID:

09528733-2005-03.txt

  • Documento número 190397
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
  • Enlace directo