- isn = "01430343"
- Artículo:
Developing student codes of conduct: a case for parent-principal partnership
- Autor:
B. Noonan, K. Tunney
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
20
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1999
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1999-08.txt
- Documento número 1569775
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Validation of the self-description questionnaire-II with and American sample
- Autor:
Rich Gilman
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
20
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1999
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1999-08.txt
- Documento número 1569776
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Frances Mullen: her life and contributions to School Psychology
- Autor:
Thomas K. Fagan
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
20
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1999
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1999-08.txt
- Documento número 1569777
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Special Issue: Bullies and Victims: Prospective teachers’ attitudes toward bullying and victimization
- Autor:
Wendy M. Craig
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
21
- Número:
1
- Periodo:
Febero 2000
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-2000-01.txt
- Documento número 1569778
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Observations of bullying in the playground and in the classroom
- Autor:
Wendy M. Craig
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
21
- Número:
1
- Periodo:
Febero 2000
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-2000-01.txt
- Documento número 1569779
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo