1. isn = "10453830"
Se encontraron 551 resultados.
Artículo:

Does parental involvement influence the academic achievement of Mexican-American eight graders? Results from the National education longitudinal study

Autor:

Patricia B. Keith

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

9

Número:

4

Periodo:

Invierno 1994

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-1994-04.txt

  • Documento número 1569845
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Obsessive compulsive disorder in children and adolescents: the role the school psychologist in identification, assessment, and treatment

Autor:

Gail B. Adams

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

9

Número:

4

Periodo:

Invierno 1994

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-1994-04.txt

  • Documento número 1569846
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Adolescent mothers’ cognitions and behaviors as at-risk indicators

Autor:

Karen Callan Stoiber

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

9

Número:

4

Periodo:

Invierno 1994

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-1994-04.txt

  • Documento número 1569847
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Critical analysis of the 1992 AAMR definition: implications for school psychology

Autor:

Frank M. Gresham

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

10

Número:

1

Periodo:

Primavera 1995

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-1995-01.txt

  • Documento número 1569848
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Comments on Gresham, MacMillan, and Siperstein’s paper “critical analysis of the 1992 AAMR definition: implications for school psychology”

Autor:

Johnny L. Matson

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

10

Número:

1

Periodo:

Primavera 1995

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-1995-01.txt

  • Documento número 1569849
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
  • Enlace directo