- isn = "10453830"
- Artículo:
Families and schools: what is the role of the school psychologist?
- Autor:
Sandra L. Cristenson
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
10
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1995
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1995-02.txt
- Documento número 1569855
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exploring parent-teacher relationships: Joining and communication to others
- Autor:
Harleen S. Vickers
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
10
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1995
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1995-02.txt
- Documento número 1569856
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An approach to functional assessment and analysis of disruptive behavior in regular education classrooms
- Autor:
Carmen D. Braissard
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
10
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1995
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1995-02.txt
- Documento número 1569857
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Self-monitoring of classroom behaviors with students exhibiting and behavioral challenges
- Autor:
Glen Dunlap
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
10
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1995
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1995-02.txt
- Documento número 1569858
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Cognitive and Academic Issues Related to Chronic Illness Are asthmatic children educationally handicapped?
- Autor:
Bruce G. Bender
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
10
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 1995
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1995-04.txt
- Documento número 1569859
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo