- isn = "01430343"
- Artículo:
Levels and demographic correlates of adolescent life satisfaction reports
- Autor:
E. Scott Huebner
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
21
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 2000
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-2000-03.txt
- Documento número 1569790
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Comparison of the revised and original versions of the Bayley scales of infant development
- Autor:
Sandra G. Gagnon
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
21
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 2000
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-2000-03.txt
- Documento número 1569791
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Cognitive deficits underling learning disabilities: research perspectives from the United States
- Autor:
George Stanford
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
21
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 2000
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-2000-03.txt
- Documento número 1569792
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Beginning School ready to learn: An international perspective
- Autor:
Liam K. Grimley
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
21
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 2000
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-2000-03.txt
- Documento número 1569793
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Providing Servives To Preschool Aged Children: Tha Importance Of The Early Childhood Years Un A Child’s Growth And Development Cannot Be Overemphasized
- Autor:
Jacqueline A. Schakel
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
9
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1988
- ISSN:
01430343
- SrcID:
0143034-1988-03.txt
- Documento número 1634353
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Enlace directo